Uaktualnienia zasad Robot Game
U01 – MISJA M08 DOSTOSOWANIE WSPÓLNEJ CZĘŚCI
Jeśli dokładnie jedna kostka zostanie wysłana na północ przez ścianę z Waszego modelu współdzielenia Boccia, ale jesteście jedyną drużyną w meczu (nieparzysta ilość drużyn, brak chętnych do rozegrania towarzyskiego meczu), automatycznie otrzymacie 25 punktów. W tym przypadku: wysłaliście kostkę i dostaliście punkty, ale nie dostaliście wyimaginowanej kostki, której można użyć lub policzyć.
U02 – KOREKCJA ETYKIETY MODELU KOSZYKÓWKI
Na rysunku całego pola na stronie 7 Zasad Robot Game, model koszykówki jest oznaczony, jako „M04”, ale powinien być oznaczony, jako „M05”.
U03 – UMIESZCZANIE DYSKÓW PRECYZJI
Jeśli ćwiczycie w meczu bez sędziego, i tak ustawcie Wasze dyski precyzji w ich białym trójkącie. W ten sposób wszystkie zespoły zaczynają na identycznych matach, a Wasz robot nie przyzwyczai się do przestrzeni w tamtym miejscu.
U04 – PUNKTACJA TANECZNA
Punktacja M07 dla robota tańczącego na koniec meczu wygląda następująco:
Jednak faktyczna punktacja w zawodach jest dość trudna z kilku powodów, dlatego poza Przywilejem Korzyści należy zastosować w następujący sposób: każdy tańczący robot otrzymuje punkty za M07, chyba, że sędzia może powiedzieć: „Jestem przekonany, że kontroler robota nie nakładał się na nawet odrobinę niebieskiej kredy w momencie zakończenia meczu ”.